Kaverilauma

Kaverilauma

tiistai 2. toukokuuta 2017

Mitä Aurinkolaukkaan kuuluu?

Blogia on viimeksi päivitelty yli vuosi sitten, mutta nyt Aurinkolaukassa puhaltavat uudet tuulet ja näin ollen myös blogiin tullaan kirjoittamaan tekstiä tasaiseen tahtiin.

Aloitan kertomalla itsestäni, jotta te lukjat tiedätte kuka täällä ruudun toisella puolella kirjoittaa. Tässä siis vähän faktaa minusta;


Olen 17-vuotias lukioilainen Tampereelta. Harrastan koirani Ipin (Sturesdotters App) kanssa paimennusta. Ratsastuksen aloitin 8-vuotiaana Nokialla Viholan ratsastuskoulussa ja Aurinkolaukkaan päädyin 2009 keväällä. Tallin luotto tamma Soley on ensimäinen hevonen, millä olen ikinä laukannut ja Fleygur on opettanut kaiken muun minkä tiedän ratsastuksesta. Ensimäisellä leirillä olin kesällä 2009 ja sen jälkeen olen joka kesä ollut meiningeissä mukana. Vuonna 2012 olin ensimäistä kertaa isosena leirillä auttamassa ja siitä asti olen myös työskennellyt apuna lomilla ja joskus viikonloppuisin. Viime vuonna aloitin vetämään maastoja ja toimimaan töissä tallin omistaja Soilen apuna. 

Hevosten kanssa olen kouluttanut itseäni verkkoluennoilla (hevostietokeskus) ja Jenni Mustosen askellajivalmennuksissa. Myös monien muiden ratsastuksenopettajien opissa on tullut käytyä. Olen myös työskennellyt isohevospuolella lämminveristen parissa ja ylläpitänyt kahta ratsua, sekä yhtä new-forestin ponia. Tulevaisuudessa olisi tarkoitus käydä lukion jälkeen SIHY:n askellajiohjaaja koulutusta ja lähteä abivuoden jälkeen kesäksi oppiin Islantiin. 


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti